Startin vaihto juuri ja juuri onnistui ilman imusarjan irroitusta, aikaahan tässä ei säästynyt kun kaikki oli ahdasta ja hankalaa.

Startin vaihto juuri ja juuri onnistui ilman imusarjan irroitusta, aikaahan tässä ei säästynyt kun kaikki oli ahdasta ja hankalaa.
Jeepin alettua kiukutella oli aika päivittää talviajan menopeli. Bensankulutus ja maavara laski tällä 2011 Audi A6 2.8 quattrolla.
Tällä kertaa riitti huolloksi ilmansuodattimen pesu mutta samalla tuli otettua pois turhia ilmaletkuhässäköitä.
Tiedoksi että takapyörän navan mutteri tulee kiristää 420 Nm, eli oikeasti kireälle tai muuten heiluu.
Lähinnä muistutuksena itselleni miten huoltovalo nollataan itse tehdyn huollon jälkeen:
Jos muillekin tulee bemarissa ongelmia jatkuvasti palaavasta airbag varoituksesta niin mulla auttoi viallisen akun plusnavan paukun irroitus ja NCSExpertillä ABG koodaus BPLUS_TRENNUNG1_1 nicht_activ.